mirakelbetty

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Betty Bergström - 15 juni 2011 05:59

Godmorgon! 

Håller på att bli tokig, har spanat på en sån här klänning ett tag nu :

Fred Perry <3 Snygga kläder! Men ....... Vart fan får man tag i en sådan här? Nån som kan tipsa mig innan jag sörjer ihjäl mig!? Vart man än kollar så är det antingen slutsålt eller så finns den inte.  Har hittat en sida som säljer såna här klänningar, och jovisst jag gillar utseendet lite asså, men anyways .. Vill ju ha den andra med ärmar OCKSÅ isf ;O
Amy Winehouse har designat den här. 
Hittade den här på en sida för  typ 800 kr. Är värt det nästan :P 
Snyggt med gult å svart (y) :P 

HJÄLP! 

Yours sincerely

MirakelBetty- I'm far away from perfect. But I try atleast.  

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards