mirakelbetty

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Betty Bergström - 11 juli 2012 17:00

VI HAR FLUGINVASION OCH JAG HATAR DOM ÄCKLEN! 

Hör deras äckliga surrande och deras vidriga jävla små fötter som vandrar omkring ....... 

... Plus: En skrikande J*VLA unge. Jag, Kirba & Swea röstar för att den ska dän.. 
SUCK. 

Skiter i å göra klart läxan, gör det sen.
Ska till stallet å sen ska jag ragga upp nån å va social med. Emms tänkte jag men nej för i helvete ho är ju i STHLM! Psykbrytet är nära. Hade behövt Emms just nu. 

 
Sliter av mig håret och äter upp det snart. Och ja. Jag ska bli bättre på att ta nya bilder   

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 11 juli 2012 12:56

Sitter och taggar Expendables II   
Alla jäla legender i en & samma film! Det är för mycket för att ta in xD 
Tänkte därför låta dagens låt bli en med Rocky Tema (när vi ändå talar om filmer som är awesome). 



Nu blire mat och sen ska jag göra nå vettigt!

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards