mirakelbetty

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Betty Bergström - 10 juli 2012 13:38

Kuggnäs 2012.
Det vet säkert redan alla, Thule kör sista gigget. Völund släpper nytt, Pitbullfarm har gjort en nystart.. 

Och. Sist men inte minst. Så släpper Njord nytt med. För Sverige ska nya plattan heta. 
Rätt intressant, tycker jah. 

Här är två st teasers som ligger på tuben: 


Den här är jävligt speciell. Annorlunda, och jag gillar den. Men För alltid patriot & Mot himlen är rättså omöjliga att klå. 


Redigt bra. Oja oja! Bra gjort, Njord. Ser fram emot att höra dom live! 


Efter ett par gånger jag har hört låtarna så gillar jag dom. Men jag tyckte inte alls dom var särskilt bra första gången jag hörde dom. Mina favoritlåtar förut med Njord var Mot himlen & För alltid patriot. Men nu såhär i efterhand så går dom här två rätt varma endå   


Förjävla rart när det rör på sig och det är fler än Völund smed som är produktiva och släpper nytt såhär på Kuggnäs. Är nog ett riktigt bra tillfälle å få några skivor sålda, gissar jag på. Och låter resten av Njords FÖR SVERIGE lika bra som det här så kommer det nog inte vara några problem.   

Yours sincerely
MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards