mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 12 mars 2011

Bakfylla å typ världens äckligaste fis ..

Av Betty Bergström - 12 mars 2011 12:26

Jaha så idag är man ju verkligen pigg! (y) 
Mår som man förtjänar antar jag. Vi hade rätt kul igår, å jag hamnade som vanlit i en jävla diskussion. Haha, tur att jag är nazist (y) Typ som att försöka övertyga en påse vetekli att hoppa över ett hus...


Slänger in lite bilder  från igår, jag & Glen mot världen! Å Joel får man ju inte glömma! 


   HAHAHAHHAHA!!! JOEL <3 .. NAAAT! Han var glad då iaf (y) Men som jag sa det sista jag gjorde, Auf widerzen (;   Pöööör .. ;)    JAG Å MIN SON! Skojja. Han heter tydligen Glen (y)    Snyggingen å nån random människa som säkert har ett namn ..    Knullgurkerna själva.     Jill goes cräjzy. 


   Frujävel å inte ställa upp på bild. <3


Jaha det var väl det :P 
Nu ska jag snart dra vidare till Öret med ÄtarN, bror å mig själv. Bäjby ska hem å sova. Aww liten ^^

Nej fyfan va illa jag mår D: Btw så drog jag av världens jävla äckligaste fis här om minuten. Fyfan för sån där baguette fyllning man har på mackan. Å bror drog av en som varade i typ 5 minuter.
Om ni ville veta. Å när jag vaknade imorse hade jag en rosa häl-del av en foppatoffel i ryggen? Jag hade tydligen kul igår.


Nu skiter jag i det här :P

Yours sincerely

                                                 Mirakelbetty 

 
 
M A T H I L D I S

M A T H I L D I S

12 mars 2011 12:49

Hejsan, följ mig gärna via bloglovin, eller vi kanske kan följa varandras bloggar? :D

http://mathildis.bloggplatsen.se

Betty Bergström

13 mars 2011 23:10

Ok. Ursäkta frågan men känner jag dig eller?

 
Sami

Sami

13 mars 2011 10:36

Jaha här var man inte med på bild :(

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Betty Bergström

13 mars 2011 23:09

Ne du fastna aldrig :( Fråga mig inte varför :O

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards