mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

Verkligheten är en iskall jävel. Så nu skriver jag av mig.

Av Betty Bergström - 28 mars 2011 09:41

En illusion av nåt bra. Vikket jävla skämt. 
Irriterande, jag borde ha lärt mig vid det här laget.
Det där hände inte, så nu fortsätter vi som vanligt.
Vem fan kan man lita på egentligen? 
Sanningen att säga så den enda man vet vart man har är ju sig själv.  


I wish you luck. But I'm laughing inside, damn your'e a bad liar. 

Vaknade klockan 6 idag, fett pepp.
Hoppar nog av skolan, skiter i det här nu. Jag vet inte vad som händer idag, det märks. Jag har tänkt inatt. Så nu har jag det igen, kristallklart på näthinnan. Jag hoppas jag har lärt mig nu. Vill inte få omprov på det här igen.


Counting all the assholes in the room, well I'm definetly not alone,

You're a liar, you're a cheater, your'e a fool. 
We'll that's just like me. Wohoo. And I think you know it too. 

Mr Perfect don't exist my little friend, and I tell you that again, and I do it again. 
This time it was me though, who forgot. 
Counting all the assholes in the room, well I'm definetly not alone.


Look deep inside yourself before you blame all others for betrayal, 
I promise, so easy to say, and easy you failed, and you will do it again. Maybe.


Well the music seems to cover, and all the liquid do the colours. 
Well I turn my back now, and go for the better things in order.  


Well maybe you think your'e lie is safe, 
But I read you like a letter, a fucking letter.
Your charm do not evens the pain. It feeds me with rage, and you do it again.


And a gangster keeps on telling me,
that he got a song that matters,
So I flip my last coins towards him.
Thank you very much for being you, just the same as everyone else. 


Betty Byxlös. Det är jag, antar jag. Och kommer alltid vara det, glömde bort det. 
Ni föraktar mig inte för det jag har på fötterna. Det är bara jag som inte räknas. 

And you know what? That's fine with me. 
You just hate me for being me, cause your'e all the same shit within. But honestly, I didn't expect anything else. Or did I? 
There is no such thing as miracles, and there is no such thing that's real and can be called love. Love sucks. Pretty much me too. And that's fine with me.
But don't come and fool me again. Then.. I will be pissed. A little. More.

Blev mkt engelska idag, känns bättre på någe vis när man är förbannad. Hm tyska vore jävligt fränt men måste lära mig mer finska så jävla gött å gapa PERKELE!! PERJANTAI! ( Betyder fredag men har lärt mig att äldre människor speciellt använder det istället för perkele vad nu det ska vara bra för :P) SATANA VITTU! x) 


Förlåt, till sist. Förlåt till dig, min lejonhälft. För nu sviker jag dig men kan ärligt säga att det är helt annorlunda nu. Läget är så ändrat och känslorna spelar oss båda ett spratt. Men jag har sett mig omkring till din fördel och dom som talar lovar att du har det bra. Det här är nog mitt sätt å ge upp, och jag ber om ursäkt för det men jag slåss aldrig under falskt flagg. Glömmer dig aldrig.


Olycklig Betty. Igen. What the hell. Sist klarade jag det, jag fixarT igen. 


Yours fucking sincerely

MirakelBetty- Back in business, jag är ingen yllekatt längre, nu är man Lejon igen :)  


Saknar dig lite, Varg. Men förlåt. Det är bäst såhär.. 
Du har växt dig tillräckligt tjock päls och har tillräckligt vassa klor nu. 
Lejon vill springa med sina egna förstår du ..  


Min bror kommer btw hit å gör min dag. Rådjur (; 

 
Till sist: Oh yes, I am fucking insaine. Watch out :P Maybe you'll get the flees.
I have a whole army.

Maybe your ear will heal, maybe you'll forget me. You probobly will. But my mark is on your arm, and your mark is in my heart. The funny thing is that I can hide mine, you can't. You're not the only one. But right now, I don't care about marks. I care about distance. You'll see why. I know what I have to do. 
And hey, grow up god damn it. I know what you have on your knee. Be careful, little one. That symbol is not for kids. You'll know. When you open your eyes some day. 


Antagligen så är det inte så många som fattar. Men som en vis man sa till mig en gång: Life's a bitch and then you die. 

 
 
Nilzon - tom lärarna har börjat kalla mig för de!

Nilzon - tom lärarna har börjat kalla mig för de!

28 mars 2011 18:58

Men göllet, finns för däj <3 :(

http://Callidora.blogg.se

Betty Bergström

28 mars 2011 22:19

Det är för att du heter Nilzon ;) ..
Joo lite tråkigt, altså var ju seriösare än vanligt med den dära pågen men det måste vara en del som saknas på mig. Kan aldrig få dom att stanna. Bara fakkar allt, så nu kör vi på den gamla goda stajlen istället. Så mkt smärtfriare :)
Tack för att du finns iaf

 
Sami

Sami

28 mars 2011 22:14

Hej syshter
Hoppas din blev lite roligare med den där lilla resan vi gjorde :) kram

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Betty Bergström

28 mars 2011 22:24

Det blev den :) Tack bryshään you made my day :D
KRAMAR

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards