mirakelbetty

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Betty Bergström - 2 oktober 2011 22:43

OH NO!!
Jag missade Gustafsson 3 tr idag    

Mätte skitmycket hö med I & JanE. Det gick bra.
Fröken åker på tisdag morgon.. Hon ska få äta hur mycket hon vill dom sista dagarna och bli borstad och bara få må gott och sen få galoppera över till de sälla jaktmarkerna med värdighet.
Slipper vara med dit, men ska hjälpa till att lasta och sen stanna kvar och städa ur boxen. 

Volbeat- We <3 


Så skön låt. Kan lyssna på den i timmar  

Idag är en sån där dag när man tänker mycket.
Jag har svurit på att aldrig bli vuxen, men jag tror att jag håller på att bli det.
Det är så jävla läskigt, och jag vill inte. Snart kommer min mamma dö och jag kommer stå ensam i världen. Hur ska jag orka leva utan att veta att farmor finns där ute och väntar på att jag ska komma och hälsa på och bjuda mig på löjligt kalorihaltiga bakverk. Farfar som alltid frågar om jag har mat att äta och kommer ihåg mina kompisars namn och frågar hur det är med dom. Jag vill inte vara utan det. Men förr eller senare så kommer det bli så. Jag vill vara 4 år igen och spendera dagarna med att följa diken i skogen och se vart dom leder (Seriöst jag gjorde verkligen det. lol ) 

Jag vet att jag inte alltid visar det. Men jag kommer verkligen att sakna ihjäl mig efter er och tänka på er hela tiden. Det gör jag nu med. Det ska ni veta.   

Är det bara jag som är som jag och känner mig hopplöst ensam i den här stora världen där allt bara är uppochner med falska förhoppningar, långa, mörka kvällar och med oändligt många höpåsar som ska mätas upp..? 

Min Kirba gör allt lite lättare, mamma berättade häromdagen att när han sover i mammas säng och jag pratar i sömnen eller skruvar på mig så går han och tittar till mig   

   Han ser ut som en vessla på den bilden, kolla ögonen xD Plutten, the one and only <3 Kommer aldrig finnas en sån kamptax som du       Barnvakt åt de små kabelbarnen  

Just det jah. 

Fick hjälp att lacka expansionskammarn på moppen med, ni ska få se nån dag hur det blev, det blev seriöst skitbra! .. Men sprejfärg i blåsväder.. En bra idé? .. Eller  

    Måste tvätta Pigge bara ska ni få se bild påN hur det blev   

 Var ju i Stråssa igår, orkar inte lägga upp så mycket bilder, måste verkligen sova nu egentligen. Ska fixa och hålla på med en miljard saker imorgon. 

   Bilden säger allt: "Mitt" fruntimmer, ÄtarN. Vi ska gå hand i hand genom livet du & jag . Det känns lite bättre när jag tänker på att jag har dig  
 
   Var bara tvungen att lägga upp en bild på det här übersöta Kabelbarnet <3
Der Kattse   (Internt skämt)

    Avslutar med en bild jag tog innan ÄtarN och jag skulle på Frimis sist. 

Nej nu är jag halvdöd. Ta sig en ciggapinne och sen gå & binge. Gud vad rolig jag är! 

Godnatt gullungar, nu ska jag bege mig mot nattens äventyr i sänga med Komissarie Späck (Kurba, fyfan va fet han är nu!) AKA julgrisen och hans flummiga kollega Spark och drömma om Prins Charmig som kommer och räddar mig och kramar mig och håller mig varm när jag fryser. Tom. om fötterna (Dom är iskalla på mig jämt typ, dålig blodcirkulation). 

Najti najti

Yours sincerely

MirakelBetty - I still haven't found that last piece in the puzzle. 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards