mirakelbetty

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Betty Bergström - 11 oktober 2011 21:23

Ahmen! 
TJEEEENARE! 

Lyssnar på peppig musik och är förbannad på åskan. 
Orkar dock inte stänga ner halva livet bra för att Tor den fräna jäkeln behagar bränna förbi.

Påtala om Tor. 
Har ni sett filmen? 

Tyckte den var bra, blir bara så jävla förbannad på dessa jävla delar av serier och allt vad det är. Sherlock Holmes, Harry Potter, The last airbender, Pirates of the caribean, Twilight & sen nu den här. Hallå där liksom, spela in snabbare vi orkar inte vänta!! >.< Vill så gärna se hur det går   .. Dock bra att ha något att se fram emot.

Iallafall. Så Thor: Handlingen och filmen är bra .. FÖRUTOM.. Den utspelar sig i USa naturligtvis. Vilket känns FELFELFEL och sen en sak som stör mig än mer: Heimdall är för fan SVART...  

Det känns så JÄÄVLA FEEEEL ... >.< HALLÅ DÄR LIKSOM ...!

Thor är dock långt ifrån besvikelse. Karln vars namn jag inte har koll på som spelarN är riktigt stilig ^^ .. Åt helvete för snygg för att kollas på med sin bättre hälft, ni tjejor som funderar på att göra detta   haha, skämt åsido. 

En annan sak som vid närmre eftertanke stör mig lite är liksom världen. Som inte alls ser nordisk ut liksom .. Jag får lite Herkules feeling av Asgård liksom .. INTE OKEJ!  

Jag gillar inte rustningarna så mycket, dom känns som en blandning mellan Sagan om ringen och nån rumd- science fiction film. För mycket rena linjer och hårda kanter och inge krims-krams som det ska va >.< NEJNEJNEJ .. 

Men en annan sak jag bara ääääälskar med den här filmen: Jättarna är bra gjorda, tycker jag. Och jag gillar att det blir lite lööööööv i filmen. Sen älskar jag Sleipner men han är bara med i en scen och det suger .. Guysen som har fixat regnbågsbron ska åxå ha cred. Hela filmen klaffade inte, men den är endock jävligt bra.

Vart förtjust i den också för att det är just såna här filmer som jag tycker om. Liksom det är inte det där jävla Star wars grejjen, och sen känns det så skönt att inte den här superhjälte grejjen som är så svår att bära upp och imponera med nu för tiden.Det är liksom uttjatat, måste vara svårt att komma med något helt nytt nu när Marvel har mjölkat ur det sista ur Hugh Jackman som Wolverine.
Men det här blidde fasiken inte så tokigt, förutom några missar så.
Det här är en helt annan grej liksom, inget man ser så ofta. Vilket gör filmen intressant.


Det här är något man känner igen, och jag är glad över att dom äntligen har gjort en riktig film om våra kära gamla gudar   

   Stilig ung man   *DRÄGGLAR*  

Anyways, se den foer fen. Den är värd det. 
Alla gånger att jag kommer se 2:an, väntar med spänning  

Nån som hört när nästa Sherlock Holmes eller The last airbender film kommer ut?

Your sincerely

MirakelBetty- HEIL THOR. Och karln som spelarN. 
 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards