mirakelbetty

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Betty Bergström - 15 oktober 2011 22:07

Jahapp, imorrn åker kissungarna. 
Nu är dom avmaskade och klara och killen som ska ha två st ringde idag, väntar på att höra av familjen som ska ha en grå. Men so far, so good. 

Idag har det vart en skön dag, jag har inte gjort så jävla mkt.
Är flottig som faen och har en chokladkaka i högsta hugg. 

NU: AUSTIN POWERS!!!! 

  
ÄlskarN! 

Ha en bra lördag allihop!

Yours sincerely

MirakelBetty- Yeah, baby! 

Av Betty Bergström - 15 oktober 2011 13:29

Goddag! 
Tänkte det att jag skulle ta mig en x45sovmorgon, ligga och dra mig sådär hela dagen typ.
För jag är trött och deppig.

Men nej. Det tyckte inte Jehovas vittnen .. Jajämänn, lördag förmiddag kommer dom och knackar på på dörra på Lugnet. Hundarna blir galna, morsan låser dörren och när så denna envisa äldre herre rycker i dörrhandtaget flyger Kirba på det och morrar .. Endå står han kvar i ca 10 minuter till .. 

DÖ JEHOVAS!!!  

Då vet man att ingen kommer in här oanmäld iallafall, det är bra att ha en kamptax  

Tur för denna äldre herre att jag inte var uppstigen redan...    

Yours sincerely 

MirakelBetty- Lagomt glad ..  

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards