mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2011

Skrewdriver och tänkande och tyckande.

Av Betty Bergström - 4 oktober 2011 10:57

Som vanligt när man tänker mycket eller ska städa eller bara är allmänt sådär sugen på att bli på bättre humör lyssnar jag nästan alltid på Skrewdriver. Det är så bra, det finns en låt för hur man än känner sig   

Just nu lyssnar jag på Thunder in the cities av någon anledning, brukar typ aldrig lyssna på den men a.
 
Bästa låten att ha som ringsignal på väckarklockan är ju One in a million, då slipper man svälja tungan och få hjärtattack när man ska vakna   

Som ringsignal på telen har jag I know what i want, så jävla skön låt dårå så att säga   

Om ni ville veta. Typ onödigt vetande, men det bjur jag på! (Har saknat det uttrycket så jag använde det nu) 

Visar Börjes sakerna sen, inget jag orkar ta kort på för tillfället men ja. 

Har hittat en asa-gasa vajjer (ve & fasa) klänning till november! Kapten klänning aka Betty Berg anmäler sig!!  
Ska visa den åxå sen (men gud vad jag lovar)

Jag är så bedrövad nämligen för jag har så jävla dåligt med kommentarer, och besöken är väl inte heller nå å skryta om, vart tog ni vägen??
Får väl skylla mig själv för jag har ju vart så jävla oaktiv, tänkte faktiskt att jag skulle börja pinga bloggen igen, känns lite som man fuskar då men vafan  
Mitt bekräftelsebehov har växt sig till ett stort, svart bekräftelsesökande monster som gillar marabous nya choklad med Oreo ( Har ni ätit den? .. Fan godare än blåbärspaj och marsansås, om det är möjligt förståss). Jag tror bekräftelsemonstret har en avlägsen kusin som heter avund också. 
Seriöst, jag är en tjej iallafall. Det är nu bevisat, jag har skrivit om en klänning jag tyckte var skitsnygg, jag är avundsjuk, lat och bekräftelsekåt. Se på faen!   

Idag gick jag upp vid klockan jävligt tidigt, drar i mig en panna kaffe nu för att hålla ögonen öppna. Nyss kommit hem från stallet, har städat ur där i boxen där Fröken stod (Hon gick upp utan problem imorse, värre var det med mig. Sängen hånade mig och gjorde sig extra bekväm och höll fast mitt huve i kudden) och i ponnyboxen så Anders kan bygga om den till I's hästar.
Blir å dra dit senare igen och longera Kossa-gnägg men det får bli senare nu ska jag dryga lite vid min kära datoooor ^^
Den har inte fått nåt namn än, känns lite taskigt.
Nån som har nåt förslag? ..   

Nu ska jag kolla vad dom ska ha för ett luftfilter till Pigge  

Fan va text det blev, det här orkar ju ingen jävel läsa igenom. Slänger upp en ego bild på mej själv så folk kan skriva att jag är skitsnygg. Bra. Bekräftelsemonstret krympte lite nu. 

  Så himla fin. Undra varför inte jag blev modell..? 

Knåpar på en ny header, får se när den kommer upp   

Smell you later, hopefully. 

Yours sincerely

MirakelBetty- *Poff* (Hade inget vist att skriva här idag) JA. nu har jag tramsat klart. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards