mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

En helt vanlig onsdagskväll med Snabba cash.

Av Betty Bergström - 12 oktober 2011 21:10

Godkväll folket!   

Sitter å skriksjunger till Lady GaGas Fashion.  
Kul har man.. 



Är trött så ska nog ta en dusch å sen se om det är något bra på teven. 

Kom precis hem från stallet, borstade Dammis. Helt täckt av lera var han typ. 
Hostan verkar vara borta, men vill inte rida endå. Känns inge bra om han inte har blitt kollad av vet. Så ska se till att ta ut nån, mami ska ringa distriktarna imorrn. 

Hatar att folk tjatar på en att man MÅÅÅÅSTE riiida. Alltid. Varje dag. Hellst 24 timmar om dygnet. DÖ -.-
Man känner sig som en dålig hästägare... 
Det handlar väl inte bara om att rida hela tiden .. ? 

Och herregud .. Vill verkligen gå ut på krogen, men har inga pengar .. 
Skulle behöva lite snabba cash .. 

.. Och då kom jag och tänka på:
Det kommer en uppföljare på SNABBA CASH och karaktärerna och skådespelarna från 1:an. JA brudar, JUUBLA. 

Puppy eyes pöjken Joel Kinnaman är med i den här filmen med, som den förvirrade, lite halvt fakkade J.W
*TJEJIGT SKRIK* 



  

Visste inte att det fanns såna men en påg som ser ut som en brat men inte är det. Och klär i det. Holy fuck man gör inte illa ögona om man låter sig dom vila på den hära ^^ 
   2:an kommer ut nästa höst är det beräknat. Väntar med spänning! 

Har inte läst Snabba cash, utan bara sett filmen. Men har ännu inte fått klarhet i om filmen är baserad på uppföljaren till boken Aldrig fucka upp. Hursom så är det mkt spännande dårå :) 


Det jag tycket var kul med Snabba Cash är just det att filmen slutar så avslutad. Man blir ju förbannad som fasiken, jag formligen skrek efter en tvåa och nu är mitt begär stillat för nu. 

J.W är en intressant karaktär också, just för att han lever detta dubbelliv och klarar det, han är smart och utbildad och klarar verkligen av att hålla back-slicken mitt på skallen (Om man kan uttrycka det så) i alla väder. Han väcker stor empati hoss mig då man egentligen bara vill krama pågfaen och lova att han inte behöver ljuga mer.. Och bjuda på bullar och saft under äppelträdet .. Ok, jag ska sluta spinna iväg nu. 

Meeen.. Nu ska vi inte bara se Kinnamans prestation, visst han är jävligt bra. 

Men: En herre vid namn Dragomir Mrsic gjorde stående intryck på mig, även han. Jag gillar känslan och hela han. Han bär liksom rollen: Ansiktsuttrycket, kroppen, rösten allt. Det gillas! 


Inte illa pinkad han heller, för att vara ryss?? och gammal gubbe x)  
 

Anyways, kul nyhet..! 

Nu hägrar teven, och JA jag har också märkt att jag stavat fel på headern men vafan den får hänga kvar en stund till  

 Nä ni flumbullar, vi höres imorgon. 

Yours sincerely 

MirakelBetty- Jag är i behov av snabba cash! 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards