mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2011

Frieday.

Av Betty Bergström - 14 oktober 2011 14:38

Halloj!
Sitter som alltid och lyssnar på musik, Rännhola Rockers.  
Det var längesen, kom in i en sån där nostalgiperiod när jag började skriva om förr i världen, antar jag.



Typ den här. Hur sönderlyssnad är den inte?  
 
Nog om det.


Har inget speciellt för mig, har under dagen sökt jobb och lite så.
Men hittade inget jätteintressant men sökte två- tre stycken. Bättre å söka å chansa än å skita i det.


Nu är förresten alla kabelbarna tingade, så tre av dom försvinner ut i stora världen redan på söndag. Hanen får vi väl ha kvar ett tag till då min syster som ska ha barn sak ha han .. Lilla Bink   Vet inte varför men kallar han det  


    Det var ju för bövelen inte längesen dom såg ut såhär ..   Vart tog tiden vägen?  


MEN. Kan inte ljuga om att det ska bli skitskönt å minska på djurantalet  


Fick ett sms idag om att mina ellos- grejjor tydligen "är påväg till mig". Dom ska alltså skicka hem det till mig eller? .. Sweeet     


Nu sitter man å funderar på om man ska klegga ihop lite föda.
Det är fredag idag, vilket betyder att vi ska äta något riktigt jävla flottigt idag.. 
It's Frieday   .. Vi fläskar för det mesta på fredan .. Looki'n forward to it. 
Nej .. Nu vart jag inge hungrig ..
 
Ska nog ut på en vända till skogs med El doggas. Kanske bäst .. 


Höres senare, people. Ut i solen och sug i er lite D-vitamin så ni kan lagra över vintern   


Yours sincerely


MirakelBetty- Your'e still in the running to become the next Josef Fritzel.

 
 
Ingen bild

Nilzon

14 oktober 2011 15:22

Men din tönt haha x) Töntmusik ;D

Betty Bergström

14 oktober 2011 21:33

Haha, nej det är sådär det skulle låta om kärlek hade ett ljud. I början alltså när det är nån som varvar xD .. ^^ Men musiken är braå den med :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards