mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2012

Grattis! Och så kör vi en dagens!

Av Betty Bergström - 11 oktober 2012 22:13

Idag för 2 år sen skrev jag mitt första inlägg på den här bloggen.   
TVÅ JÄVLA ÅR har jag hållt på   


Kör ett lite längre inlägg innan sänga med lite music och bilder i olika kategoris


Och så kör vi Dagens låt på det: 



Nya favvolåten, och snart ska det komma en ny skiva om jag inte missförstått saken!   



Min abosluta favvo med dom, så FÖRBANNAT bra. 
För er som lyssnar på den här typen av musik behöver jag knappast slänga upp deras "Masterpiece" Army of Assholes. 


Ljuva minnen, en vinternatt stod jag och vrålade ut halva låten till ett dött lindesberg och flydde senare (som den figgis jag är) genom skogen när länsman vände och såg mig. Fråga mig inte varför, men det är såna där galna saker jag alltid kommer ihåg haha.


Verkligen kul att Pitbullfarm gör nytt igen, känns som att det inte kan bli annat än bra bara Jocke Karlsson är med och drar i tömmarna. Jag har ingen koll på vilka som spelade innan men nu är det iallafall Esa & Jonken från Völund Smed (som har lagts på is ett tag, har fullförståelse för detta då dom vart i full fart ett bra tag nu med bla. två skivor med nytt material och en "Best-of"-skiva), Tarzan Hellman och så Jocke såklart. 
Känns bra, gillar stuket på Welcome to Pussyville. 


Inget dom har gjort är direkt dåligt men de 5 bästa låtarna dom gjort enligt mig är: 


- Lovesong 
- Army of assholes 
- Welcome to Pussyville
- Die Tired 
- Human erection


Är ju mycket fast i det gamla, men en låt jag nog kommer lära mig tycka om är Switchblade Casanova som inte är fyskam den heller. Men den blir inget man sjunker och nynnar på. Det blir en sån där låt som är i bakrunden när man håller på med något annat. Men såna låtar måste det ju också finnas. 


 
Jag & min haka är ett fan. 


Nog om det. 


Lite random bilder jag tatt de senaste dagarna : 


 
Näsa mot näsa. En failbild, jag har turknäsa, och Dammis har precis vaknar efter en runda ful-tjack -.- 


 
Åke har dålig humor och asgarvar. 


 
Kirba tar igen sig i söffa. 


 
Såhär ser de flesta korten "på" Åke ut. 


 
Här är bildbeviset, det lilla kvicksilvret sover han också. Powernap här. 


Nä nu jävlar,   


Yours sincerely 


MirakelBetty

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards